* .: سـاوا تـولیـد کنـنـده انـواع سـایـبـان هـای پـارچـه ای :. *

نور خورشید به عنوان بزرگترین فرسایش دهنده لوازم خانه  و اجناس داخل مغازه به حساب  می اید .نور خورشید و پرتوها فرابنفش و فرو سرخ موجود در ان می توانند تغییرات شیمیایی زیادی را در مواد و لوازم موجود در خانه و مغازه ایجاد کنند. نصب  سایبان ها به عنوان افتابگیر بر روی ویترین مغازه ها یا پنجره ها وتراس خانه ها یکی از عوامل پیشگیری کننده از این فرسایش می باشد.

  سایبان مغازه و سایه بان تراس بیشتر از نوع متحرک می باشد اما سایبان پنجره ها از نوع ثابت می باشد سایه بان های متحرک و ثابت هر دو بر روی دیوار نصب می شوند و دیوار به عنوان پایه اصلی نگه دارنده انها محسوب می شود . سایه بان های متحرک در مدل های گوناگون و با جنس مختلف تولید می شود. سایبان-تجاری

سایه بان های متحرک به دو مدل سایه بان تا شو و سایبان بازویی تقسیم بندی می شوند. به دلیل متحرک بودن جنس سایه بان از مواد پارچه ای و برزنت می باشد تا به راحتی جمع شود. در سایه بان تا شو یک تعداد پروفیل لومینیوم بازو توسط یراق و مفصل به صورت متحد المرکز از دو طرف به هم وصل شده اند. پارچه سایه بان  بر روی این میله ها نصب می شود. مجموعه میله ها به یک گیربکس جهت انتقال نیرو وصل می شوند. با چرخش یک طرف این گیربکس نیرو به صورت متعادل به میله ها منتقل می شود و سایبان پارچه ای باز و بسته می شود. سایه بان های بازویی با کمی اختلاف مانند مورد قبلی عمل می کنند با این تفاوت که در اینجا از دو عدد بازویی که دردو نقطه دارای لولا می باشند تشکیل شد اند .پارچه سایه بان بر روی این بازوها کشیده می شود هر دو بازو به گیر بکس وصل می شوند و انتقال نیرو از طریق گیربکس به بازو ها صورت می گیرد.  

 

سایبان-خانگیدر گذشته سایه بان دستی بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت و همه سایه بان متحرک را با نام سایه بان دستی می شناختند زیرا نیرو محرکه سایبان از دست نشات می گرفت. اما با ورود الکترو موتور ها به این صنعت انواع سایبان برقی نیز تولید شد که با استفاده از ریموت کنترل ها می توان به راحتی زاویه سایه بان ها را تنظیم نمود. پرده  برقی هم با همین تکنولوژی پا به عرصه وجود گذاشتند و به راحتی قابل تنظیم هستند. پرده برقی ها بهترین گزینه برای مغازه ها و منازلی هستند که امکان نصب سایه بان را ندارند اخیرا با پیشرفت تکنولوژی سایه بان ها و پرده های سنسور دار نیز تولید شده اند که مجهز به نوع خاصی از فتو سل ها می باشند و زاویه خود را با مقدار نور تابشی تنظیم می کنند.  

فرم ارسال نظر
verification
مشاوره رایگان واتسآپ